google-site-verification=OZ8jbGQJsgPYThJHurkITLUorJsFFq6ayS8B5SJz8xs

MLT Music Learnig Theory czyli teoria sekwencyjnego uczenia się muzyki, stworzona jest przez amerykańskiego psychologa i muzyka jazzowego prof. Edwina Eliasa Gordona.

Profesor Edwin Elias Gordon (University of South Carolina w stanie Kolumbia) – muzyk jazzowy, pedagog, psycholog muzyki. Jest znanym badaczem, autorem licznych publikacji, testów uzdolnień muzycznych i książek, redaktorem wydań zbiorowych. Od 1979 r. do 1995 r. był związany z Katedrą Badań Muzyczno-Edukacyjnych im. Carla E. Seashore’a na uniwersytecie Temple w Filadelfii. Uzyskał tam wiele prestiżowych nagród. Koncepcja prof. E.E. Gordona, poparta badaniami empirycznymi, spotkała się z dużym zainteresowaniem specjalistów na całym świecie. Jest nowatorską, pionierską propozycją rozwiązań praktycznych dla edukacji muzycznej.

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJEGO BLOGA GDZIE ZNAJDZIESZ CIEKAWE ARTYKUŁY DOTYCZĄCE TEORII EDWINA ELIASA GORDONA!

Więcej o teorii uczenia muzyki przez dzieci znajdziesz na stronie Polskiego Towarzystwa Edwina Eliasa Gordona:

https://www.pteeg.org/teoria-e-e-gordona

Lista Certyfikowanych Członków PTEEG:

https://www.pteeg.org/kopia-o-nas

Publikacje zagraniczne:

The Gordon Institute of Music Learning:

Copyright © 2020 bobobit.pl. Napędza platforma WP Idea